FAQ 2019

Najczęściej zadawane pytania
Gdzie znajdę fakturę VAT?
Faktura nie jest załączana do przesyłki. Wysyłamy ją w wersji elektronicznej na adres e-mail podany przy zamówieniu w mailu zatytułowanym "Potwierdzenie wysłania zamówienia". Czerwony button „FAKTURA VAT” linkuje do karty zamówienia (bez potrzeby logowania). W ostatniej sekcji tj. "Dokumenty wystawione dla tego zamówienia" znajduje się faktura VAT.
Czy wybrany przez mnie towar jest dostępny?
Dostępność wybranego towaru jest zamieszczona bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Informacja o przewidywanym czasie otrzymania towaru widnieje na karcie każdego produktu. Dodatkowo wyświetla się również w podsumowaniu zamówienia w momencie dokonywania zakupu.
Czy zamawiając kilka rzeczy koszt dostawy będzie jednorazowy?
Tak, koszty dostawy naliczone są jednorazowo bez względu na zamawianą ilość sztuk w przypadku zamówień realizowanych z jednym terminem wysyłki.
Jak dokonać zwrotu?
W celu dokonania zwrotu towaru zapakuj go i odpowiednio zabezpiecz, aby nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie. Pobierz i wydrukuj formularz odstąpienia od umowy a następnie załącz go do przesyłki zwrotnej. Przygotowaną paczkę wyślij na nasz adres: EMAKO, PROLOGIS PARK V, ul. Ryszarda Chomicza 13F, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Paczka zwrotna powinna być opłacona przez Nadawcę zgodnie z taryfą i ofertą przewoźnika.
Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z przepisami na odstąpienie od umowy Kupującemu przysługuje 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W naszym sklepie czas na zwrot wydłużyliśmy aż do 365 dni.
Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?
Zwrot środków za odesłane zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej.
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli otrzymany towar uległ uszkodzeniu w transporcie, posiada wady fabryczne lub został wysłany inny produkt niż w zamówieniu wykonaj jego zdjęcie i prześlij na nasz adres mailowy sklep@emako.pl wraz z opisem zdarzenia. W ciągu 14 dni od zgłoszenia poinformujemy Cię o decyzji i ustalimy warunki dalszego postępowania.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki zostały ujęte w Cenniku dostaw. Wybrana opcja jest również gwarantem czasu dostawy.
Na jakie konto dokonać wpłaty za zamówienie?
Nasz numer konta do wpłat: mBank: 88 1140 2017 0000 4902 1307 8882. Znajdziesz go również w zakładce Kontakt.
Gdzie mogę odebrać osobiście moje zamówienie?
Punkt odbiorów osobistych Emako.pl znajduje się na ul. Kościuszki 29 we Wrocławiu.
Godziny otwarcia punktu odbioru: poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
Akceptujemy płatności kartami płatniczymi.
Zobacz jak do nas trafić >>
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Adres e-mail: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Temat: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Treść pytania: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi
na moją wiadomość, drogą poprzez e-mail.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia - są wymagane
Analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Aby zapoznać się z polityką dotyczącą cookies zobacz tutaj >>.
Zamknij
pixel