FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę znaleźć fakturę?
Fakturę w wersji elektronicznej dołączamy do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.

Temat wiadomości to: EMAKO.pl - Potwierdzenie wysłania zamówienia nr xxxxxx, wystawiono fakturę VAT.

Aby pobrać fakturę, należy kliknąć w przycisk “Faktura VAT”.

Faktura VAT

W jaki sposób mogę otrzymać kod rabatowy?
Kod rabatowy można otrzymać na kilka sposobów:
  • zapisując się do naszego newslettera,
  • śledząc nasze akcje promocyjne,
  • kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne?
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz maksymalnie do 2 dni roboczych od daty wysłania wiadomości mailowej.
Czy zamawiając kilka rzeczy, koszt dostawy będzie jednorazowy?
Tak, koszt dostawy naliczany jest jednorazowo bez względu na zamawianą ilość sztuk w przypadku zamówień realizowanych z jednym terminem wysyłki.
Po jakim czasie otrzymam zwrot środków za odesłany towar?
Zwrot środków za odesłane zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej.
Zamówienia i dostawa
W jakim czasie od złożenia zamówienia otrzymam produkt?
Szacowany czas otrzymania zamówienia znajduje się na stronie produktu (po prawej stronie od zdjęcia towaru):

Karta produktu

Gdzie sprawdzę status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić na samym dole naszej strony, klikając w zakładkę: Status zamówienia:

Status zamówienia


Nastąpi przekierowanie do strony, na której należy wpisać numer zamówienia, adres mailowy lub numer telefonu:

Status zamówienia


Po wpisaniu wszystkich danych i kliknięciu w przycisk “sprawdź status zamówienia” wyświetli się informacja o jego statusie.
W przypadku wcześniejszego zalogowania nastąpi przekierowanie do strony z listą realizowanych zamówień oraz ich statusów.
Co muszę zrobić, aby uzyskać darmową wysyłkę?
Informację o darmowej dostawie można uzyskać w zakładce: Czas i koszt dostawy. Ponadto nie trzeba płacić za wysyłkę, jeśli zostanie wybrana opcja dostawy do naszego punktu odbioru przy ul. Kościuszki 29 we Wrocławiu.
Jakie są koszty wysyłki oraz czas dostawy?
Koszty wysyłki oraz czas dostawy wyszczególnione są w zakładce: Czas i koszt dostawy.
Czy mogę odebrać produkt osobiście?
Składając zamówienie, można wybrać opcję odbioru osobistego. Nasz punkt odbioru znajduje się przy ul. Kościuszki 29 we Wrocławiu (II piętro w budynku D). Zamówienie można opłacić z góry lub za pobraniem na miejscu (gotówką bądź kartą).
Co oznacza status zamówienia: “oczekuje na dostawę”?
Oznacza to, że w zamówieniu znajduje się co najmniej jeden produkt, który nie jest aktualnie dostępny w naszym magazynie i oczekujemy na jego dostawę od producenta. Realizację zamówienia rozpoczniemy niezwłocznie po przyjęciu dostawy na stan magazynowy.
Czy mogę zamówić towar za granicę?
Wysyłamy produkty również za granicę. Zamówienie za granicę można złożyć tylko drogą telefoniczną lub mailową. Nasi konsultanci udzielą wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do złożenia takiego zamówienia.
Czy w EMAKO.pl mogę zakupić towar z odroczonym terminem płatności?
W naszym sklepie istnieje możliwość złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności. Taka forma płatności przysługuje jedynie jednostkom budżetowym np.: szkołom, straży miejskiej, straży pożarnej, policji, zakładom karnym, domom kultury, domom dziecka, domom pomocy społecznej, wszystkim urzędom. Zamówienie z odroczonym terminem płatności można złożyć tylko drogą mailową lub telefoniczną.
Przez ile dni będzie czekać na mnie zamówienie złożone do punktu odbiorów osobistych?
Zamówienie dostarczone do naszego punktu odbioru można odebrać do 7 dni od daty otrzymania powiadomienia mailowego.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Poniżej przedstawiamy wszystkie metody płatności w sklepie EMAKO.pl:

Opłacenie zamówienia

Gdzie znajdę panel Klienta?
Do panelu Klienta można zalogować się, klikając “Zaloguj się” na samej górze strony:

Logowanie


Nastąpi przekierowanie do stron logowania:

Strona logowania


Po wpisaniu loginu i hasła dostępny będzie panel Klienta:

Panel Klienta

Posiadam swoją firmę, czy mogę złożyć zamówienie hurtowe?
Nasz sklep oferuje specjalną platformę dla przedsiębiorców, którzy chcą dokonać zakupu hurtowego: Zamówienia hurtowe.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
W EMAKO.pl można złożyć zamówienie również poprzez kontakt z naszą infolinią pod numerem 71 308 79 94. Przed złożeniem zamówienia prosimy o przygotowanie niezbędnych informacji:
  • danych potrzebnych do wysyłki (imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu),
  • kod produktu.
Produkty
Gdzie znajdę kod produktu?
Kod produktu znajduje się w tabeli umiejscowionej po prawej stronie od opisu produktu.

Kod produktu

Jak mogę sprawdzić dostępność produktu?
Po lewej stronie od przycisku KUP TERAZ znajduje się informacja o dostępności produktu. Jeśli produkt jest na stanie magazynowym, widoczne będzie powiadomienie “Towar w magazynie”:

Produkt dostępny


W przypadku produktów dostępnych w przedsprzedaży widoczna będzie informacja o planowanej dacie dostarczenia zamówienia:

Przedsprzedaż produktu


Jeśli produkt nie jest dostępny, widoczna będzie poniższa informacja:

Produkt niedostępny

Co to jest produkt outletowy?
Produktem outletowym może być produkt powystawowy, pochodzący z końcówki serii lub wyprzedaży. Informacja o tym, że produkt pochodzi z outletu, zawsze widoczna jest na stronie produktu. Ceny takich produktów mogą być dużo niższe od towarów nieobjętych ofertą outletową.
Gdzie znajdę wymiary produktu?
Wymiary można znaleźć w tabelce umiejscowionej po prawej stronie od opisu produktu:

Wymiary produktu

Co oznacza, że zakupiłem / zakupiłam produkt w przedsprzedaży?
Oznacza to, że zakupionego produktu nie mamy aktualnie na stanie magazynowym. Oczekujemy na jego dostawę od producenta. Taka informacja podana jest zawsze obok produktu, natomiast w podsumowaniu koszyka znajduje się przewidywany czas przygotowania zamówienia. Planowana data otrzymania zamówienia:

Data otrzymania zamówienia


Przewidywany czas przygotowania zamówienia:

Czas przygotowania zamówienia

Reklamacja i zwroty
Co muszę zrobić, aby złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć poprzez kreator reklamacji dostępny w panelu Klienta:

Reklamacje towarów

Po kliknięciu w przycisk “Dodaj reklamację” wyświetli się lista złożonych zamówień. Po wybraniu odpowiedniego zamówienia należy krok po kroku przejść przez proces reklamacyjny:

Proces reklamacyjny

Reklamację można zgłosić również mailowo na adres: sklep@emako.pl. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagane jest dołączenie zdjęcia obrazującego wadę produktu.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Zwrotu można dokonać w kreatorze zwrotów w panelu Klienta:

Zwroty towarów

Analogicznie jak w przypadku zgłoszenia reklamacji należy kliknąć “Dodaj zwrot”, wybrać zamówienie z listy oraz przejść krok po kroku przez proces dodawania zwrotu:

Proces dodawania zwrotu

W celu dokonania zwrotu towaru zapakuj go i odpowiednio zabezpiecz, aby nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie. Zwrotu można również dokonać bez korzystania z kreatora. Należy pobrać i wydrukować formularz odstąpienia od umowy, a następnie dołączyć go do przesyłki zwrotnej. Przygotowaną paczkę należy wysłać na nasz adres: EMAKO.pl, PROLOGIS PARK V, ul. Ryszarda Chomicza 13F, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Paczka zwrotna powinna być opłacona przez Nadawcę zgodnie z taryfą i ofertą przewoźnika. Środki za odesłanie produktu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
W naszym sklepie możesz odstąpić od umowy nawet do 365 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne?
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz maksymalnie do 2 dni roboczych od daty wysłania wiadomości mailowej.
Jakie towary nie podlegają zwrotowi?
Produkty, które nie podlegają zwrotowi to m.in.:
  • towary z widocznymi śladami użytkowania,
  • produkty higieniczne z oderwaną folią ochronną np. deski sedesowe,
  • uszkodzone towary, na które nie została zgłoszona reklamacja.
Jestem przedsiębiorcą, czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość czy poza lokalem przedsiębiorstwa w ramach 14-dniowego zwrotu przysługuje tylko i wyłącznie konsumentowi, gdy dokonał czynności prawnej z przedsiębiorcą. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r., poz. 827) „konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów”. Dla jasności „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową” (art. 221 kodeksu cywilnego). Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kontakt i salony
Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
Z naszym sklepem można skontaktować się telefonicznie oraz mailowo:
Telefon: 71 308 79 94
E-mail: sklep@emako.pl

Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 08:00 - 19:00
sobota: 9:00 - 17:00
Czy EMAKO.pl posiada sklepy stacjonarne?
Jesteśmy sklepem internetowym i działamy wysyłkowo. Niestety nie posiadamy sklepów stacjonarnych.
Jaki jest adres punktu odbiorów osobistych oraz kiedy punkt jest otwarty?
Informacje na temat lokalizacji znajdują się w zakładce: Kontakt.

Godziny otwarcia punktu odbioru produktu:
poniedziałek – piątek: 10:00 - 18:00
Inne
Czy EMAKO.pl posiada program lojalnościowy?
W naszym sklepie oferujemy Klientom atrakcyjny program lojalnościowy. Wszelkie informacje odnośnie programu dostępne są w zakładce: Program lojalnościowy
Gdzie znajdę aktualne oferty pracy w EMAKO.pl?
Nasz sklep stale się rozwija. Aktualne oferty pracy znajdują się w zakładce: Kariera
Gdzie mogę przedstawić ofertę marketingową?
Ofertę marketingową można przesłać na adres mailowy: marketing@emako.pl
Jaki jest numer konta bankowego EMAKO.pl?
Nasz bank:
mBank

Numer konta:
88 1140 2017 0000 4902 1307 8882
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami
Imię i nazwisko: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Numer zamówienia:
Adres e-mail: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Temat: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Treść pytania: To pole jest wymagane do złożenia zamówienia
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu odpowiedzi
na moją wiadomość, drogą poprzez e-mail.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia - są wymagane
Analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Aby zapoznać się z polityką dotyczącą cookies zobacz tutaj >>.
Zamknij
pixel