FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Centrum pomocy
Masz pytanie? Łap odpowiedź!
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie mogę znaleźć fakturę?
Fakturę w wersji elektronicznej dołączamy do wiadomości mailowej
potwierdzającej wysłanie zamówienia.
Temat wiadomości to: EMAKO.pl - Potwierdzenie wysłania zamówienia nr xxxxxx, wystawiono fakturę VAT.
Aby pobrać fakturę, należy kliknąć w przycisk “Faktura VAT”.
Temat wiadomości to: EMAKO.pl - Potwierdzenie wysłania zamówienia nr xxxxxx, wystawiono fakturę VAT.
Aby pobrać fakturę, należy kliknąć w przycisk “Faktura VAT”.
W jaki sposób mogę otrzymać kod rabatowy?
Kod rabatowy można otrzymać na kilka sposobów:
- zapisując się do naszego newslettera,
- śledząc nasze akcje promocyjne,
- kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne?
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz maksymalnie do 2 dni
roboczych od daty wysłania wiadomości mailowej.
Czy zamawiając kilka rzeczy, koszt dostawy będzie jednorazowy?
Tak, koszt dostawy naliczany jest jednorazowo bez względu na
zamawianą ilość sztuk w przypadku zamówień realizowanych z jednym
terminem wysyłki.
Po jakim czasie otrzymam zwrot środków za odesłany towar?
Zwrot środków za odesłane zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od
momentu otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej.
Zamówienia i dostawa
W jakim czasie od złożenia zamówienia otrzymam produkt?
Szacowany czas otrzymania zamówienia znajduje się na stronie
produktu (po prawej stronie od zdjęcia towaru):
Gdzie sprawdzę status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić na samym dole naszej strony,
klikając w zakładkę:
Status zamówienia:
Nastąpi przekierowanie do strony, na której należy wpisać numer zamówienia, adres mailowy lub numer telefonu:
Po wpisaniu wszystkich danych i kliknięciu w przycisk “sprawdź status zamówienia” wyświetli się informacja o jego statusie.
W przypadku wcześniejszego zalogowania nastąpi przekierowanie do strony z listą realizowanych zamówień oraz ich statusów.
Nastąpi przekierowanie do strony, na której należy wpisać numer zamówienia, adres mailowy lub numer telefonu:
Po wpisaniu wszystkich danych i kliknięciu w przycisk “sprawdź status zamówienia” wyświetli się informacja o jego statusie.
W przypadku wcześniejszego zalogowania nastąpi przekierowanie do strony z listą realizowanych zamówień oraz ich statusów.
Co muszę zrobić, aby uzyskać darmową wysyłkę?
Informację o darmowej dostawie można uzyskać w zakładce:
Czas i koszt dostawy. Ponadto nie trzeba płacić za wysyłkę, jeśli zostanie wybrana
opcja dostawy do naszego punktu odbioru przy ul. Kościuszki 29 we
Wrocławiu. (UWAGA: Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników w czasie pandemii, wstrzymaliśmy możliwość odbiorów osobistych. Powrócimy do tej możliwości, gdy sytuacja będzie bardziej stabilna.)
Jakie są koszty wysyłki oraz czas dostawy?
Koszty wysyłki oraz czas dostawy wyszczególnione są w zakładce:
Czas i koszt dostawy.
Czy mogę odebrać produkt osobiście?
UWAGA: Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników w czasie pandemii, wstrzymaliśmy możliwość odbiorów osobistych. Powrócimy do tej możliwości, gdy sytuacja będzie bardziej stabilna.
Składając zamówienie, można wybrać opcję odbioru osobistego. Nasz punkt odbioru znajduje się przy ul. Kościuszki 29 we Wrocławiu (II piętro w budynku D). Zamówienie można opłacić z góry lub za pobraniem na miejscu (gotówką bądź kartą).
Składając zamówienie, można wybrać opcję odbioru osobistego. Nasz punkt odbioru znajduje się przy ul. Kościuszki 29 we Wrocławiu (II piętro w budynku D). Zamówienie można opłacić z góry lub za pobraniem na miejscu (gotówką bądź kartą).
Co oznacza status zamówienia: “oczekuje na dostawę”?
Oznacza to, że w zamówieniu znajduje się co najmniej jeden produkt,
który nie jest aktualnie dostępny w naszym magazynie i oczekujemy na
jego dostawę od producenta. Realizację zamówienia rozpoczniemy
niezwłocznie po przyjęciu dostawy na stan magazynowy.
Czy mogę zamówić towar za granicę?
Wysyłamy produkty również za granicę. Zamówienie za granicę można
złożyć tylko drogą telefoniczną lub mailową. Nasi konsultanci
udzielą wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do złożenia
takiego zamówienia.
Czy w EMAKO.pl mogę zakupić towar z odroczonym terminem płatności?
W naszym sklepie istnieje możliwość złożenia zamówienia z odroczonym
terminem płatności. Taka forma płatności przysługuje jedynie
jednostkom budżetowym np.: szkołom, straży miejskiej, straży
pożarnej, policji, zakładom karnym, domom kultury, domom dziecka,
domom pomocy społecznej, wszystkim urzędom. Zamówienie z odroczonym
terminem płatności można złożyć tylko drogą mailową lub
telefoniczną.
Przez ile dni będzie czekać na mnie zamówienie złożone do punktu
odbiorów osobistych?
UWAGA: Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników w czasie pandemii, wstrzymaliśmy możliwość odbiorów osobistych. Powrócimy do tej możliwości, gdy sytuacja będzie bardziej stabilna.
Zamówienie dostarczone do naszego punktu odbioru można odebrać do 7 dni od daty otrzymania powiadomienia mailowego.
Zamówienie dostarczone do naszego punktu odbioru można odebrać do 7 dni od daty otrzymania powiadomienia mailowego.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Poniżej przedstawiamy wszystkie metody płatności w sklepie EMAKO.pl:
Gdzie znajdę panel Klienta?
Do panelu Klienta można zalogować się, klikając “Zaloguj się” na
samej górze strony:
Nastąpi przekierowanie do stron logowania:
Po wpisaniu loginu i hasła dostępny będzie panel Klienta:
Nastąpi przekierowanie do stron logowania:
Po wpisaniu loginu i hasła dostępny będzie panel Klienta:
Posiadam swoją firmę, czy mogę złożyć zamówienie hurtowe?
Nasz sklep oferuje specjalną platformę dla przedsiębiorców, którzy
chcą dokonać zakupu hurtowego:
Zamówienia hurtowe.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
W EMAKO.pl można złożyć zamówienie również poprzez kontakt z naszą
infolinią pod numerem
71 308 79 94. Przed złożeniem zamówienia prosimy o przygotowanie niezbędnych
informacji:
- danych potrzebnych do wysyłki (imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu),
- kod produktu.
Produkty
Gdzie znajdę kod produktu?
Kod produktu znajduje się w tabeli umiejscowionej po prawej stronie
od opisu produktu.
Jak mogę sprawdzić dostępność produktu?
Po lewej stronie od przycisku KUP TERAZ znajduje się informacja o
dostępności produktu. Jeśli produkt jest na stanie magazynowym,
widoczne będzie powiadomienie “Towar w magazynie”:
W przypadku produktów dostępnych w przedsprzedaży widoczna będzie informacja o planowanej dacie dostarczenia zamówienia:
Jeśli produkt nie jest dostępny, widoczna będzie poniższa informacja:
W przypadku produktów dostępnych w przedsprzedaży widoczna będzie informacja o planowanej dacie dostarczenia zamówienia:
Jeśli produkt nie jest dostępny, widoczna będzie poniższa informacja:
Co to jest produkt outletowy?
Produktem outletowym może być produkt powystawowy, pochodzący z
końcówki serii lub wyprzedaży. Informacja o tym, że produkt pochodzi
z outletu, zawsze widoczna jest na stronie produktu. Ceny takich
produktów mogą być dużo niższe od towarów nieobjętych ofertą
outletową.
Gdzie znajdę wymiary produktu?
Wymiary można znaleźć w tabelce umiejscowionej po prawej stronie od
opisu produktu:
Co oznacza, że zakupiłem / zakupiłam produkt w przedsprzedaży?
Oznacza to, że zakupionego produktu nie mamy aktualnie na stanie
magazynowym. Oczekujemy na jego dostawę od producenta. Taka
informacja podana jest zawsze obok produktu, natomiast w
podsumowaniu koszyka znajduje się przewidywany czas przygotowania
zamówienia. Planowana data otrzymania zamówienia:
Przewidywany czas przygotowania zamówienia:
Przewidywany czas przygotowania zamówienia:
Reklamacja i zwroty
Co muszę zrobić, aby złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć poprzez kreator reklamacji dostępny w panelu
Klienta:
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Zwrotu można dokonać w kreatorze zwrotów w panelu Klienta:
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
W naszym sklepie możesz odstąpić od umowy nawet do 365 dni od daty
dostarczenia przesyłki.
Kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne?
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz maksymalnie do 2 dni
roboczych od daty wysłania wiadomości mailowej.
Jakie towary nie podlegają zwrotowi?
Produkty, które nie podlegają zwrotowi to m.in.:
- towary z widocznymi śladami użytkowania,
- produkty higieniczne z oderwaną folią ochronną np. deski sedesowe,
- uszkodzone towary, na które nie została zgłoszona reklamacja.
Jestem przedsiębiorcą, czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość czy poza lokalem
przedsiębiorstwa w ramach 14-dniowego zwrotu przysługuje tylko i
wyłącznie konsumentowi, gdy dokonał czynności prawnej z
przedsiębiorcą. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r., poz. 827)
„konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem
przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez
podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów”. Dla jasności „za
konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową” (art. 221 kodeksu cywilnego).
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę
organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność
gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kontakt i salony
Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
Z naszym sklepem można skontaktować się telefonicznie oraz
mailowo:
Telefon: 71 308 79 94
E-mail: sklep@emako.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 08:00 - 19:00
sobota: 9:00 - 17:00
Telefon: 71 308 79 94
E-mail: sklep@emako.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 08:00 - 19:00
sobota: 9:00 - 17:00
Czy EMAKO.pl posiada sklepy stacjonarne?
Jesteśmy sklepem internetowym i działamy wysyłkowo. Niestety nie
posiadamy sklepów stacjonarnych.
Jaki jest adres punktu odbiorów osobistych oraz kiedy punkt jest
otwarty?
UWAGA: Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników w czasie pandemii, wstrzymaliśmy możliwość odbiorów osobistych. Powrócimy do tej możliwości, gdy sytuacja będzie bardziej stabilna.
Informacje na temat lokalizacji znajdują się w zakładce: Kontakt.
Godziny otwarcia punktu odbioru produktu:
poniedziałek – piątek: 10:00 - 18:00
Informacje na temat lokalizacji znajdują się w zakładce: Kontakt.
Godziny otwarcia punktu odbioru produktu:
poniedziałek – piątek: 10:00 - 18:00
Inne
Czy EMAKO.pl posiada program lojalnościowy?
W naszym sklepie oferujemy Klientom atrakcyjny program
lojalnościowy. Wszelkie informacje odnośnie programu dostępne są w
zakładce: Program lojalnościowy
Gdzie znajdę aktualne oferty pracy w EMAKO.pl?
Nasz sklep stale się rozwija. Aktualne oferty pracy znajdują się w
zakładce: Kariera
Gdzie mogę przedstawić ofertę marketingową?
Ofertę marketingową można przesłać na adres mailowy:
marketing@emako.pl
Jaki jest numer konta bankowego EMAKO.pl?
Nasz bank:
mBank
Numer konta:
88 1140 2017 0000 4902 1307 8882
mBank
Numer konta:
88 1140 2017 0000 4902 1307 8882