FAQ

 

1.Gdzie znajdę fakturę VAT?

Faktura nie jest załączana do przesyłki. Wysyłamy ją w wersji elektronicznej na adres e-mail podany przy zamówieniu w mailu zatytułowanym "Potwierdzenie wysłania zamówienia". Czerwony button „FAKTURA VAT” linkuje do karty zamówienia (bez potrzeby logowania). W ostatniej sekcji tj. "Dokumenty wystawione dla tego zamówienia" znajduje się faktura VAT.   

 

 

2. Czy wbrany przez mnie towar jest dostępny?  

Dostepność wybranego towaru jest zamieszczona bezpośrednio na naszej stronie internetowej. Informaja o przewidywanym czasie otrzymania towaru widnieje na karcie każdego produktu. Dodatkowo wyświetla się również w podsumowaniu zamówienia w momencie dokonywania zakupu. Ponadto na każdej karcie produktu informujemy również ile sztuk znajduje się obecnie w magazynie.  

 

 

3. Czy zamawiając kilka rzeczy koszt dostawy bedzie jednorazowy?  

Tak, koszty dostawy naliczone są jednorazowo bez względu na zamawianą ilość sztuk w przypadku zamówień realizowanych z jednym terminem wysyłki.  

 

 

4. Jak dokonać zwrotu?  

W celu dokonania zwrotu towaru zapakuj go i odpowiednio zabezpiecz, aby nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie. Pobierz i wydrukuj formularz odstąpienia od umowy a następnie załącz go do przesyłki zwrotnej. Przygotowaną paczkę wyślij na nasz adres: EMAKO, PROLOGIS PARK V, ul. Ryszarda Chomicza 13F, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Paczka zwrotna powinna być opłacona przez Nadawcę zgodnie z taryfą i ofertą przewoźnika.  

 

 

5. Ile mam czasu na zwrot?  

Zgodnie z przepisami na odstąpienie od umowy Kupującemu przysługuje 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. W naszym sklepie czas na zwrot wydłużyliśmy aż do 365 dni.  

 

 

6. Jak długo będe czekał na zwrot pieniędzy?  

Zwrot środków za odesłane zamówienia nastąpi w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej.  

 

 

7. Jak zgłosić reklamację?  

Jeśli otrzymany towar uległ uszkodzeniu w transporcie, posiada wady fabryczne lub został wysłany inny prdukt niż w zamówieniu wykonaj jego zdjęcie i prześlij na nasz adres mailowy sklep@emako.pl wraz z opisem zdarzenia. W ciagu 14 dni od zgłoszenia poinformujemy Cię o decyzji i ustalimy warunki dalszego postępowania.  

 

 

8. Jakie są koszty wysyłki?  

Koszty wysyłki zostały ujęte w Cenniku dostaw . Wybrana opcja jest również gwarantem czasu dostawy.  

 

 

9. Na jakie konto dokonać wpłaty za zamówienie?  

Nasz numer konta do wpłat: mBank: 88 1140 2017 0000 4902 1307 8882. Znajdziesz go również w zakładce Kontakt.

pixel