Zwrot i wymiana
Zależy nam na Państwa satysfakcji i zadowoleniu z zakupów, dlatego jeśli zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość jego wymiany lub zwrotu nawet do 30 dni!
Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne, jest niezgodny z opisem lub nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą zwrotu towaru:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zwrócić, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki dowód zakupu oraz pisemne oświadczenie, w którym opiszesz powody zwrotu produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
3. W ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt zwracany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.