Zwroty i Reklamacje

ZWROT TOWARU

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów.

Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów

    1. W Emako.pl masz 365 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki (wyjątek stanowią produkty z firmy Artgeist - fototapety, obrazy, parawany - wszystkie znajdziesz tutaj).
    2. Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy.
    3. Zwracając pełnowartościowy towar pokrywasz koszt jego odesłania.
    4. Przesyłkę zwrotną możesz nadać przez Pocztę Polską wybierając paczkę ekonomiczną
    5. Jeśli wybrałaś/-eś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły, spośród sposobów dostępnych podczas składania zamówienia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
    6. Paczki nieopłacone, na koszt odbiorcy lub opłacone niedostatecznie nie będą odbierane przez Sklep i zostaną zwrócone do Nadawcy zgodnie z ofertą i taryfą przewoźnika.
    7. Środki za odesłany towar zostaną zwrócone do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
    8. Wszelkie informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu towarów udziela nasze Biuro Obsługi Klienta (kontakt 71 308 79 94, sklep@emako.pl).
    9. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości towaru, jeśli dotrze on do nas uszkodzony w wyniku nienależytego zadbania o zabezpieczenie przesyłki.
    10. Zastrzegamy sobie prawo do odesłania towaru na koszt Klienta jeśli otrzymany towar był używany oraz niepełnowartościowy.

Jak wygląda procedura zwrotu?

    1. Należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu.
    2. Odpowiednio zabezpiecz oraz zapakuj odsyłany towar.
    3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem.
    4. Zaadresuj i wyślij paczkę na adres sklepu:
    5. EMAKO PROLOGIS PARK WROCŁAW V ul. Ryszarda Chomicza 13F 55-080 Nowa Wieś Wrocławska

Wzór formularza zwrotu określony w sekcji Procedura zwrotu nie jest wzorem ustawowym i korzystanie z niego jest opcjonalne. Wzór ustawowego formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury odstąpienia od umowy sprzedaży zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu

Informacje dotyczące zwrotów produktów firmy Artgeist

    1. Towar możesz zwrócić przed upływem 14 dni od daty jego otrzymania.
    2. Zwracany towar musi być pełnowartościowy.
    3. Produktami firmy Artgeist są fototapety, obrazy, parawany, wszystkie znajdziesz tutaj.
    4. Wszelkie informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu towarów udziela nasze Biuro Obsługi Klienta (kontakt 71 308 79 94, sklep@emako.pl).

Jak wygląda procedura zwrotu produktów firmy Artgeist?

    1. Należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu.
    2. Odpowiednio zabezpiecz oraz zapakuj odsyłany towar.
    3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem.
    4. Zaadresuj i wyślij paczkę na adres sklepu:
    5. Artgeist Sp. z o. o.
      Stargardzka 2a
      54-156 Wrocław


REKLAMACJA TOWARU

Otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, posiada wady fabryczne, jest inny niż zamawiany lub w trakcie użytkowania okazał się wadliwy.

Najważniejsze informacje dotyczące reklamacji

    1. Reklamację możesz zgłosić jeśli:
      • otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu podczas transportu,
      • posiada wady fabryczne,
      • jest inny niż zamawiany,
      • w trakcie użytkowania okazał się wadliwy.
    2. Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu.
    3. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@emako.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy zawrzeć opis zaistniałego problemu oraz fotografię reklamowanego towaru. Możesz również skorzystać z interaktywnego formularza reklamacyjnego.
    4. Rozpatrujemy reklamację i udzielamy odpowiedzi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
    5. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości odesłanego towaru, jeśli uprzednio nie zostanie złożona reklamacja.

Przejdź do formularza reklamacji »

Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu

Procedura reklamacji

    1. Wypełnij interaktywny formularz reklamacyjny lub złóż reklamację na adres mailowy: sklep@emako.pl pamiętając o dołączeniu fotografii reklamowanego towaru.
    2. Po złożeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie o otrzymaniu przez nas Twojego zgłoszenia.
    3. Do 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:

e-mail: sklep@emako.pl
tel: 71 308 79 94

Analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Aby zapoznać się z polityką dotyczącą cookies zobacz tutaj >>.
Zamknij
pixelpixelpixel