Jak zwrócić towar?

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów.*

* Zwrot towaru bez konieczności podania przyczyny posiadają wszyscy Konsumenci, w tym również osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Prawo do zwrotu nie dotyczy firm.

Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów

  1. W Emako.pl masz nawet do 365 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki:
    1. do 14 dni na zasadach wynikających z ustawy o prawach konsumenta,
    2. do 365 dni na zasadach opisanych w regulaminie naszego sklepu jako „Dodatkowe prawo odstąpienia”.
  2. O Twojej decyzji możesz nas poinformować poprzez wypełnienie formularza zwrotu na naszej stronie, mailowo lub listownie. Adresy kontaktowe zamieszczamy poniżej.
  3. Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy.
  4. Zwracając towar, pokrywasz koszt jego odesłania.
  5. Przesyłkę zwrotną możesz nadać przez Pocztę Polską, wybierając paczkę ekonomiczną lub poprzez inną dostępną firmę kurierską.
  6. Jeśli wybrałaś/-eś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły, spośród sposobów dostępnych podczas składania zamówienia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  8. Środki za odesłany towar zostaną zwrócone do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  9. Możesz ponosić odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W szczególności odpowiedzialność może dotyczyć dostarczenia towaru w stanie niekompletnym, bądź ze śladami użytkowania, lub uszkodzenia. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia zwracanej dla Ciebie kwoty o równowartość spadku wartości towaru.
  10. Odrębne zasady dla zwrotu towaru w ramach „Dodatkowego prawa odstąpienia” opisane zostały w naszym regulaminie (par 5 pkt 12 – 14)
  11. Wszelkie informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu towarów udziela nasze Biuro Obsługi Klienta (kontakt 71 308 79 94, sklep@emako.pl).

Jak wygląda procedura zwrotu?

  1. Należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu.
  2. Odpowiednio zabezpiecz oraz zapakuj odsyłany towar.
  3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem.
  4. Zaadresuj i wyślij paczkę na adres sklepu:

         EMAKO PROLOGIS PARK WROCŁAW V
         ul. Ryszarda Chomicza 13F
         55-080 Nowa Wieś Wrocławska