Jak zwrócić towar?

Procedura zwrotu:

      1. Należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu.
      2. Odpowiednio zabezpiecz oraz zapakuj odsyłany towar.
      3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem.
      4. Zaadresuj i wyślij paczkę na adres sklepu:

EMAKO PROLOGIS PARK WROCŁAW V
ul. Ryszarda Chomicza 13F
55-080 Nowa Wieś Wrocławska

Wzór formularza zwrotu określony w sekcji Procedura zwrotu nie jest wzorem ustawowym i korzystanie z niego jest opcjonalne. Wzór ustawowego formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury odstąpienia od umowy sprzedaży zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu

Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów:

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów?*

* Zwrot towaru bez konieczności podania przyczyny posiadają wszyscy Konsumenci, w tym również osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Prawo do zwrotu nie dotyczy firm.



  1. W Emako.pl masz 365 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki.
  2. Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy.
  3. Zwracając pełnowartościowy towar pokrywasz koszt jego odesłania.
  4. Przesyłkę zwrotną możesz nadać przez Pocztę Polską wybierając paczkę ekonomiczną
  5. Jeśli wybrałaś/-eś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły, spośród sposobów dostępnych podczas składania zamówienia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
  6. Paczki nieopłacone, na koszt odbiorcy lub opłacone niedostatecznie nie będą odbierane przez Sklep i zostaną zwrócone do Nadawcy zgodnie z ofertą i taryfą przewoźnika.
  7. Środki za odesłany towar zostaną zwrócone do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  8. Wszelkie informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu towarów udziela nasze Biuro Obsługi Klienta (kontakt 71 308 79 94, sklep@emako.pl).
  9. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości towaru, jeśli dotrze on do nas uszkodzony w wyniku nienależytego zadbania o zabezpieczenie przesyłki.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do odesłania towaru na koszt Klienta jeśli otrzymany towar był używany oraz niepełnowartościowy.